Facebooka można traktować jako narzędzie marketingowe i na co dzień robi tak wiele różnych podmiotów. Wśród nich są również znani ludzie, czyli na przykład aktorzy, muzycy, politycy czy też sportowcy. Gromadzą oni wokół swoich profili fanów oraz miłośników, a niekiedy również przeciwników, którzy pojawiają się tam tylko po to, żeby krytycznie odnosić do zamieszczonych tam treści. Ogólnie rzecz biorąc, media społecznościowe, więc i Facebook, znakomicie nadają się do promowania swojej osoby oraz do kontaktowania się z ludźmi.

Dla człowieka, który pasjonuje się muzyką danego artysty, możliwość wymienienia z nim korespondencji czy podjęcia dyskusji na dany temat z pewnością może być fascynująca. W ten sposób można wejść w relację z fanami i jeszcze bardziej „przywiązać” ich do siebie. Zdaje się, że również dla artysty takie relacje są wartościowe, ponieważ może on poczuć się doceniony, a także dowiedzieć się, w jaki sposób ludzie interpretują jego dzieła. Poza tym, taka relacja nie jest dla niego krępująca czy też męcząca.

projekty graficzne poznań obsługa social media